Промо-ролик до
«Онлайн-курсу для вчителів початкової школи»
ЛІЛІЯ ГРИНЕВИЧ: ВЖЕ ЦЬОГО МІСЯЦЯ ВЧИТЕЛІ ОТРИМАЮТЬ БІЛЬШУ НА 25% ЗАРПЛАТУ
За попередніми підрахунками Міністерства освіти і науки очікувана середня зарплата шкільного вчителя у січні 2018 року має скласти 7 600 гривень
На цьому наголосила міністр освіти і науки, представник партії «Народний фронт» Лілія Гриневич під час урочистого відкриття новозбудованої Йорданештської ЗОШ І-ІІІ ступенів у Глибоцькому районі в межах робочої поїздки до Чернівецької області.
— Ми маємо не лише відкривати гарні нові будівлі шкіл, що безумовно дуже важливо, а й наповнити ці школи новим сучасним змістом освіти. Це неможливо зробити без підняття соціального статусу вчителя, тому хочу повідомити, що сьогодні на засіданні Уряду прийнято 2 постанови, що врегульовують збільшення заробітних плат для вчителів. Зокрема, ми збільшили граничний розмір надбавки для вчителів до 30%, — розповіла Лілія Гриневич.
Так, розміри максимальної надбавки педагогічним працівникам зростають від 20% до 30%. Також встановлено нижню межу такої надбавки — не менш як 5%.
Не менше 20% надбавки мають отримувати:
- учителі шкіл, в яких навчання в початкових класах здійснюється за стандартами Нової української школи;
- вчителі української мови і літератури шкіл з навчанням мовами національних меншин.
З 1 вересня 2018 року збільшення зарплати обов‘язково має бути поширено не лише на педагогів, що отримують зарплату за кошти державного бюджету, а й усіх педагогів, зокрема тих, що отримують зарплату з місцевих бюджетів — вихователі дитсадків, майстри у професійно-технічних навчальних закладах та інші.
Ролик про реформу 'Нової української школи''
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ |
від 13 грудня 2017 р. № 903-р
Київ |
Про затвердження плану заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти “Нова українська школа”
1. Затвердити план заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти “Нова українська школа”,що додається.
2. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, обласним, Київській міській держадміністраціям:
подавати щокварталу до 10 числа наступного місяця Міністерству освіти і науки інформацію про стан виконання зазначеного плану заходів для її узагальнення та подання до 25 числа наступного місяця Кабінетові Міністрів України.
ПЛАН
заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти “Нова українська школа”
заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти “Нова українська школа”
1. Розробити та внести в установленому порядку на розгляд Кабінету Міністрів України проекти державних стандартів загальної середньої освіти, зокрема:
3. Розробити, апробувати та запровадити навчальні програми на основі нового Державного стандарту початкової освіти:
2) навчальні програми і матеріали в експериментальних школах: 1 клас - з 1 вересня 2017 р. по 25 травня 2018 р.; 2 клас - з 1 вересня 2018 р. по 25 травня 2019 р.; 3 клас - з 1 вересня 2019 р. по 25 травня 2020 р.; 4 клас - з 1 вересня 2020 р. по 25 травня 2021 року.
3) освітні програми за новим Державним стандартом початкової освіти: 1 клас з 1 вересня 2018 р.; 2 клас з 1 вересня 2019 р.; 3 клас з 1 вересня 2020 р.; 4 клас з 1 вересня 2021 року.
МОН, Національна академія педагогічних наук (за згодою), Київська міська, обласні держадміністрації.
| |
Протягом 2018-2022 років;
|
2) навчання укладачів програм, авторів підручників і посібників, підготовку експертів з урахуванням питань доступності для дітей з порушеннями психофізичного розвитку.
3) підготовку та видання підручників (враховуючи етап апробації): для 1, 5, 10 класів у III кварталі 2018 р.; для 2, 6, 11 класів у III кварталі 2019 р.; для 3 та 7 класів у III кварталі 2020 року.
1) підготовки тренерів, які допомагатимуть вчителям застосовувати в роботі принципи Нової української школи.
2) підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, заступників директорів та директорів експериментальних шкіл, які апробують проект нового Державного стандарту початкової освіти та навчальні матеріали для початкової школи.
3) підвищення кваліфікації вчителів початкової школи щодо впровадження нового Державного стандарту початкової освіти.
6. Впровадити концептуальні засади нової системи підготовки та професійного розвитку педагогічних працівників шляхом:
1) розроблення та затвердження Концепції педагогічної освіти та професійного розвитку педагогічних працівників.
3) розроблення та запровадження обов’язкового курсу для всіх педагогічних працівників щодо особливостей роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в рамках інклюзивного навчання.
3) професійні стандарти педагогічної діяльності вчителя-предметника закладу загальної середньої освіти.
2) схвалення процедури визнання різних форм професійного розвитку у системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
3) зміни фінансування системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників, що забезпечить свободу вибору місця і форм професійного розвитку.
2) інвентаризації наявної мережі загальноосвітніх шкіл-інтернатів (крім закладів загальної середньої освіти для дітей з порушенням інтелектуального розвитку) та їх реформування з метою створення на їх базі гімназій і ліцеїв.
МОН, Київська міська, обласні держадміністрації, ради об’єднаних територіальних громад (за згодою).
| |
III квартал 2019 р.;
|
МОН, Київська міська, обласні держадміністрації, ради об’єднаних територіальних громад (за згодою).
| |
Протягом 2020-2023 років.
|
1) розроблення мапи мережі опорних шкіл з урахуванням перспективних планів створення об’єднаних територіальних громад.
2) проведення навчальних семінарів для керівників шкіл та розроблення методичних матеріалів для роботи в умовах децентралізації.
МОН, Національна академія педагогічних наук (за згодою), Київська міська, обласні держадміністрації.
| |
Протягом 2018-2019 років;
|
Обласні держадміністрації, ради об’єднаних територіальних громад (за згодою).
| |
Протягом 2017-2020 років.
|
1) розроблення необхідних нормативно-правових актів з метою забезпечення реалізації Закону України “Про освіту” щодо різноманітності форм здобуття початкової освіти.
2) підготовки методичних матеріалів та навчання вчителів щодо особливостей організації нових форм початкової освіти.
1) підготовки навчально-методичних матеріалів та проведення серії семінарів для керівників виконавчих органів у сфері освіти рад об’єднаних територіальних громад.
МОН, Національна академія педагогічних наук (за згодою), обласні держадміністрації.
| |
Протягом 2018 року;
|
2) формування бази даних найкращих практик з управління у сфері освіти рад об’єднаних територіальних громад.
14. Забезпечити ефективне управління загальною середньою освітою, що сприятиме реальній автономії школи, шляхом:
1) розвитку інституційної спроможності закладів загальної середньої освіти розробляти і розвивати власні освітні програми відповідно до державного стандарту повної середньої освіти (академічна автономія).
МОН, Національна академія педагогічних наук (за згодою), Київська міська, обласні держадміністрації.
| |
Протягом 2018-2019 років;
|
2) надання можливості закладам загальної середньої освіти змінювати статус бюджетної установи на статус неприбуткової організації із збереженням податкових пільг і отримання фінансової автономії.
3) переходу до механізму призначення керівників школи за результатами відкритого конкурсу відповідно до вимог професійного стандарту педагогічної діяльності.
4) забезпечення функціонування механізму громадського нагляду за діяльністю закладу загальної середньої освіти (наглядова або піклувальна рада).
2) проведення експерименту з дебюрократизації освіти у Львівській, Харківській областях та м. Києві.
3) спрощення системи документообігу, оптимізації звітності, запровадження електронних форм документів.
1) розробити та апробувати інструментарій моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи.
МОН, Український центр оцінювання якості освіти, Національна академія педагогічних наук (за згодою).
| |
II квартал 2018 р.;
|
2) провести перший цикл моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи.
МОН, Український центр оцінювання якості освіти, Національна академія педагогічних наук (за згодою).
| |
Протягом 2020 року;
|
4) провести другий цикл моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи.
6) провести третій цикл моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи.
МОН, Український центр оцінювання якості освіти, Національна академія педагогічних наук (за згодою).
| |
II квартал 2018 р.;
|
МОН, Український центр оцінювання якості освіти, Національна академія педагогічних наук (за згодою).
| |
IV квартал 2019 року.
|
18. Удосконалити систему незалежного оцінювання результатів навчання за курс базової та профільної середньої освіти шляхом:
2) розроблення процедур та інструментів для оцінювання і підтвердження результатів навчання учнів закладів загальної середньої освіти поза школою.
1) сформувати політику та розробити механізм підвищення соціального статусу вчителя на основі системи добровільної сертифікації.
2) реалізувати політику та впровадити механізм підвищення соціального статусу вчителя на основі системи добровільної сертифікації.
1) забезпечити доступ дітей з особливими освітніми потребами до освітніх послуг у закладах загальної середньої освіти всіх форм власності через механізм надання субвенцій з державного бюджету.
1) удосконалення формули розрахунку освітньої субвенції для рівного доступу до якісної освіти в різних регіонах і населених пунктах.
2) переходу до механізму обов’язкового оприлюднення закладами загальної середньої освіти даних про всі кошти, які надходять з бюджету та інших джерел.
1) розробити і забезпечити запуск експериментальної версії національної електронної платформи “Нова українська школа”.
2) розробити і розмістити на національній електронній платформі інноваційні навчальні матеріали для апробації: для початкової школи протягом 2018-2022 років; для базової школи протягом 2022-2027 років.
3) розробити та запровадити дистанційні курси для підвищення кваліфікації вчителів для початкової школи протягом II кварталу 2018 р.; для базової школи протягом III кварталу 2020 року.
4) розробити і розмістити на національній електронній платформі дистанційні курси для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання.
5) розробити і розмістити на національній електронній платформі дистанційні курси для 9, 10, 11 класів з української мови і літератури, історії та географії України, правознавства (у тому числі для учнів з особливими освітніми потребами та тих, які проживають на тимчасово окупованих територіях).
7) розробити інноваційні навчальні матеріали для профільної школи та забезпечити наповнення ними національної електронної платформи.
8) розробити та забезпечити реалізацію дистанційних курсів для підвищення кваліфікації вчителів старшої профільної школи.
1) розроблення методичних рекомендацій щодо організації освітнього середовища у шкільних приміщеннях.
2) розроблення стандартів щодо створення освітнього середовища для дітей з особливими потребами, подолання архітектурних бар’єрів.
3) облаштування шкіл меблями, обладнанням і дидактичними матеріалами, необхідними для впровадження компетентнісного навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар